|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| yemre |
İletim - 20/01/2006 : 16:21:11 doom bitti max payne 2 güzeldi aksiyon görsel hangi oyunu tavsiye edersiniz.starateji sevmem.football ve yarış da olmasın?... |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| mj |
İletim - 14/03/2006 : 16:49:20 alıntı: Uruk-Hai tarafından yazılan:
mj F.E.A.R dan biraz bahsetsen güzelse bende almayı düşünürüm.
F.E.A.R (First Encounter Assault and Recon)
ya şimdi benim anlatacağımdan sen bişey anlamazsın..ben oyun konusu değilde sadece grafik olarak inceledim..bir fabrikada bir askeri canlandırıyoruz.fabrika seri katil üreten bir yer..yani bir sürü görev var ve bunları korka korka yapıyoruz..ha birde ruh ikizimiz var biz hem korkutuyor..hem yardım ediyor hemde tuzaklara çekiyor..ilginç bir oyun..
neyse ben link vereyim oradan bak sen ..ama bence al oyunu ve gör..harika bir şey.. link: http://www.supermp3.org/archive/index.php?t-37072.html
iyi çalışmalar..
|
| serdar96 |
İletim - 14/03/2006 : 10:14:51 riddick de güzel |
| Uruk-Hai |
İletim - 13/03/2006 : 20:35:55 mj F.E.A.R dan biraz bahsetsen güzelse bende almayı düşünürüm. |
| mj |
İletim - 13/03/2006 : 20:18:09 F.E.A.R bencede oyna ..ben oynaım..harika bir oyun.. |
| serdar96 |
İletim - 13/03/2006 : 20:12:51 bence max payne 1 de çok güzel tavsiye ederim |
|
|
|