|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| lord_king |
İletim - 23/01/2006 : 12:59:19 Arkadaşlar ben perili bir eve geliyorum Shaggy bana elektrikli birşeyler veriyor.ben odaya giriyorum.4 kapıdan hayalet çıkıyor bir şey yapamıyorum orada napıcam.? |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| Geforce |
İletim - 23/01/2006 : 15:23:09 başaka oda yok mu? |
|
|
|