|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| burhan_d |
İletim - 30/01/2006 : 17:35:55 Arkadaslar daha yeni girdim ben bu foruma sacred da act 2 de bi gorew war susuz asker su goturmen lazim ne yaptim ne ettim gecemedim orayi yardim edin ne olur ya! |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| keeperman |
İletim - 30/01/2006 : 20:01:05 Bu soruyu bu oyunu oynayan herkes soruyo yaaa.Bak kardeş gölün başına gidip 'wasser'yazacaksın. |
|
|
|