|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| mmervee |
İletim - 30/01/2006 : 19:30:47 OGRE DEVİ NASIL GECİCEMİ STRATEJİ OLARAK ANLATABİLİRSENİZ, DENİYORUM AMA OGRE'NIN CANI HEP DOLUYOOO, NASIL OLCAK ÇÖZEMEDİM VEEE ÇOOK ZORR BENCEE..
|
|
|
|