|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| The_Punısher |
İletim - 03/02/2006 : 19:50:56 YA ARKADAŞLAR BANA HİTMAN 2NİN YAMASI VARSA GÖNDERİRMİSİNİZ BİRAZ SAÇMA OLDU AMA |KRONDOR|İNŞALLAH BU KONUYU KİLTLEMEZ |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| Geppettous |
İletim - 03/02/2006 : 20:03:32 Yama oyunlar çıktıktan sonra olası millet oynarken çıkan grafik,ses,pixsel vs.hatalarını düzeltmek için yapımcı firmanın çıkardığı eklerdir ve haliyle yasaldır:) yani normal bir olay.Yabancı oyun sitelerinde eğer oyunun yaması çıktıysa ordan çekebilirsin. Örnek olarak www.gamespy.com veya www.gamespot.com en iyilerindendir basit bir üyelik sistemi ile üye ol ve istediğin oyunun yaması eğer çıktıysa çekerek yüklersin;)Üye istemeyen sitelerde var ama dikkatli olmalısın güvenlik!
http://www.gamespot.com/pc/action/hitman2silentassassin/downloads.html Burda aradığın vargibi. Son olarak abi nasihatı yamayı yaptın ve oyun çalışmadı yani açmıyor neden bunun sebebini sanırım anlamışsındır.Kısaca oyunun orjinal ise yap aksi..? |
|
|
|