|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| Muzun |
İletim - 04/02/2006 : 14:05:36 arkadaşlar bir bölümde takılı kaldım. işaret edilen yere gidiyom "toch the civery to distracth the guards" diyo. herkesi temizliyom, olmuyo. yardım ederseniz sevinirim..
saygılar... |
|
|
|