Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
|WOLF|
İletim - 05/02/2006 : 14:10:14 arkadaşlar bildiğiniz bi aksiyon oyunu varmı güzel ya gta gibi yada counter gibi.ama kaliteli.gta san andreastan içime bi bunalma gldi oyunu bitirdim.geziniyom çok sıkılıyom.oyunu en fazla yarım saat oynuyom.
5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
sekizincilord
İletim - 19/02/2006 : 15:46:25 splinter cell i dene bi kere bence başından kalkamıycaksın
PRİNCE OF PERSİA
İletim - 16/02/2006 : 10:33:38 F.E.A.R yada prince of persia:the two thrones
İletim - 06/02/2006 : 16:06:24 oynamadıysan sacred ve matrix path of neo ama odamı olmadı matrix online tam senlik
007 JAMES BOND
İletim - 06/02/2006 : 14:21:07 Prince of Persia:The Two Thrones Splinter Cell:Chaos theory Driv3r Call of Duty serisi Medal of Honor serisi özellikle European Assault