|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| chalalla |
İletim - 15/02/2006 : 23:09:54 selam arkadaslar,ben gecengün sahde diye bi oyun aldım(birilerinin zorlamasıyla) ama oyunun basında takıldım, oyuna baslıyorum bi kadın konusuyor,bıseyler diyo ondan sonra oynamaya calısıyorum ama oynayamıyorum!klavye calısmıyo,sadece maus'u haraket ettırıyorum baska bısey olmuyo. Acaba ne yapmalıyım oynayabılmek ıcın? yardımlarınızı beklıyorum... |
|
|
|