|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| 22koray |
İletim - 19/02/2006 : 14:03:02 arkadaşlar bu oyunda takıldım.internette tam çözümünü de bulamadım.takıldığım bölüm uçakla kaçış bölümü.herşeyi yapıyorum.en son starter crank mı ne onu alıp uçağı çalıştırmaya gidiyorum ama beni bekleyen adam yakalanıyor ve oyun game over oluyor.oyundaki arkadaşı da alıcaz mı yoksa tek başımıza mı uçacaz uçakla?lütfen yardım edin.şimdiden teşekkürler... |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| 007 JAMES BOND |
İletim - 19/02/2006 : 19:41:13 ya pardon ama bilgisayarda mı bu oyun?PC'de ise siteden mi yoksa CD'yi alıp mı yüklediin? :) |
|
|
|