|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| §€®§€®i |
İletim - 11/03/2006 : 18:51:57 merhaba arkadaşlar ben IGI 2 yi oynuyorum ve bu 2 aydır 15.bölümü geçemiyorum ordaki tüm askerleri öldürüyorum 4 noktaya vardığımda ise boş bi arazi var ve oyun diğer bölüme geçmiyor olduğu yerde duruyor..arazide saatlerce geziniyorum eksik yaptığım bişey carmı diye kontrol ediyorum ama boş nafile..Lütfen bu oyun hakkında bilgisi olan varsa yardım etsin şimdiden teşekürler esenle |
|
|
|