|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| avricamecik |
İletim - 27/08/2005 : 00:55:25 arkadaşlar bu oyunu win98 oynuyordum, ama xp de oynatamıyorum oni blam yazıyor ve oyundan çıkıyor yardım |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| Conan742 |
İletim - 27/08/2005 : 14:59:57 Oyunu yeniden yüklemeyi dene bendede aynı sorun çıkıyodu yeniden yükledim çalıştı daha dün oyunu bitirdim.... |
|
|
|