|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| kasatura_x |
İletim - 08/09/2005 : 20:57:13 hidden and dangerous 2 oynu içerisinde kaç adet düşman kaldığı seçeneğini bulamıyorum bu seçeneği ekrana nasıl getirebilirim ayrıca bu oyunun Türkçe yamasını nasıl temin ederim yardımlarınızı bekliyorum |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| umutcanuguz |
İletim - 19/09/2005 : 18:41:34 Ben o oyunu Armed and Dangerous diye hatırlıyorum bir sürü uçuk kaçık silah vardı |
|
|
|