|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| selma deniz |
İletim - 15/09/2005 : 13:58:58  Uzun zamadir sinirlenip biraktigim dark fall 2 ye yeniden bir göz atmak istedim ama geçemiyorum feneri geçen varsa bir yardim edebilir mi |
| 4 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| selma deniz |
İletim - 19/09/2005 : 18:38:02 Merula alba sayesinde oyunu bitirdim. Teşekkürler |
| selma deniz |
İletim - 16/09/2005 : 16:44:38 2-3-1 anladim ama merdivendeki tomari alamiyorum. Gene tomar halini aliyor. Burdan nasil çikacagim. |
| selma deniz |
İletim - 15/09/2005 : 22:55:20 ilginiz için tesekkürler. Yalniz merdivendeki kagidi alamadim. Kazandaki dügmeleri dediginiz gibi soldan saa 1-2-3 bastim. Sonra kömür odasindaki vanalari da a_a1dan yukariya 1-2-3 yaptim. 2-3 1 i anlamadim. Yardiminiz için simdiden tesekkürler. |
| Mérula Alba |
İletim - 15/09/2005 : 20:20:57 Tam olarak nerde takıldığını söylememişsin. Ben de orayı geçemeyip takılmış ve sıkılıp bırakmıştım. Ama daha sonra yediden kurup oynadım bu sefer geçtim feneri. Şimdi ben sana feneri nasıl geçeceğini anlatmaya kalakarsam çok üzün sürer. Bu nedenle çözüm için http://juliadventure.50webs.com adresindeki tam çözümler bölümüne bakabilirsin.Sana yardımcı olacaktır. |
|
|
|