|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| xmenemen |
İletim - 30/09/2005 : 22:26:11 arkadaşlar merhaba, ben bir oyun arıyorum oyunu yaklaşık bi 7 8 sene önce oynamıştım oyun nokia 20 lives gibi gerçek görüntülerden oluşuyor siz bir fbi dedektifisiniz ve çok ünlü bir suçlunun peşinden gidiyorsunuz işte adamlarınız var düzenlediğiniz operasyonlarda adamlarınızı sizin önünüze gelen seçeneklere göre yönetmeniz gerekiyor tabiki yanlış yaptığnızda bütün fbi ajanları ölüyor oyunun adının içinde veya oyunu yapan firmanın adı "FLASH" tı işte bu oyunu arıyorum dostlar veya bu tarz oyun da olabilir gerçek görüntülerle oynanan oyun yardımcı olursanız sevinirim
teşekkürler |
|
|
|