|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| okaratas |
İletim - 07/10/2005 : 13:40:20 Arkadaşlar merhaba Americas Army training kodlarını yazıp eğitimleri geçtim . Ama geçtiğim eğitimleri içinden herhangi birini nasıl oynayabilirim ? ( İleri Silah Kullanma kursu ) |
|
|
|