AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 Spor
 Formula 1
 Türkiye GP - Bridgestone - Değerlendirme

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
BLACKBARON İletim - 19/08/2006 : 18:41:27
Bridgestone Ferrari ile zafer hedefliyor. Sezonun bitimine beş yarış kala, Bridgestone'la yarışan Scuderia Ferrari ekibi ve Michael Schumahcer şampiyonluk iddiasını yılın son yarışına, son turuna kadar kovalayacak görünüyor. İki hafta önceki Macaristan GP sonrasında başlayan test yasağına rağmen, Bridgestone, bu yıl ikincisi koşulacak Türkiye Grand Prix'si için yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor.

Türkiye GP için yapılan lojistik düzenlemeler Avrupa'daki bir çok yarıştan çok daha kompleks olarak nitelendiriliyor. Bu arada Bridgestone'un lastiklerini taşıyan kamyon filosunun bulunduğu gemi İtalya'nın Trieste limanından ayrılmış durumda. Pendik'teki limana yanaşacak olan gemideki lastik yüklü kamyonlar buradan 5.33 kilometre uzunluğundaki İstanbul Park'a doğru hareket edecek.

Hiroshi Yasukawa, Motorsporları Direktörü: "Türkiye geçen yıl harika bir Grand Prix'ye ev sahipliği yaptı. Bu yıl da bu pistte yeniden bulunmayı sabırsızlıkla bekliyoruz. Şampiyonadaki mücadele neredeyse başa baş gidiyor fakat Ferrari'nin sezonun ikinci yarısından itibaren üstünlüğünü görüyoruz. Bridgestone, hem sürücüler hem de markalar klasmanında şampiyonluğu kazanmalarını sağlayacak en iyi şansı vermek için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Toyota ve Williams da podyuma çıkmalı. Gelecek hafta sonu heyecanlı bir yarış görmeyi umuyoruz"

Hisao Suganuma, Motorsporları Teknik Menajeri: "İstanbul Park, takvimdeki en hızlı pistlerden biri. 8. viraj özellikle uzun ve hızlı bir viraj. Burası lastikleri zorlayabilir. Pist saat yönünün tersinde, bu yüzden ön sağ lastikler yüksek aşınmaya açık. Bununla birlikte pisti ilginç kılan şey, pist yüzeyinin kendisinin çok yumuşak olması. Bu açıdan Monaco ve Montreal'e benziyor. Bundan dolayı, hem dayanıklı hem de yol tutuşunu artırabilecek türde bir lastiğe ihtiyacımız var"

"Aynı zamanda muhtemel yüksek pist ısısına karşı hazırlıklı olmak zorundayız. Bu yüzden Türkiye için hazırlanmakta olan Bridgestone lastikleri mevcut medium ile soft arasında değişecek. Şimdi şampiyonada çok kritik bir safhaya giriyoruz. Takımlarımızın kalan beş yarışta alacakları puanlar ve podyum finişler bizim için çok önemli."

Türkiye F1

0.02 Snitz Forums 2000