Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
gsrtp
İletim - 12/12/2005 : 15:35:30 delta force 4 çıktı mı?peki işlemci nasıldır? amd 128 ekran kartı 384 ramdır...oyunu açar mı?
2 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
Wolf Prince14
İletim - 12/12/2005 : 22:34:04 En son Delta Force Xtreme çıktı....
scorpionfa
İletim - 12/12/2005 : 19:54:28 Delta Force 4 'mü? Olamaz bu bir şaka olmalı. :) Bu oyunun ne zaman çıktığını dahi hatırlamıyorum. O kadar eski yani. Adının sonunda da "Exterme" gibi bişey vardı sanırım. Geçenlerde tozlanmış arşivleri karıştırırken bulmuştum da 32 MB ekran kartıyla bile oynayabilirsin.