Delta Force 4 'mü? Olamaz bu bir şaka olmalı. :) Bu oyunun ne zaman çıktığını dahi hatırlamıyorum. O kadar eski yani. Adının sonunda da "Exterme" gibi bişey vardı sanırım. Geçenlerde tozlanmış arşivleri karıştırırken bulmuştum da 32 MB ekran kartıyla bile oynayabilirsin.