AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 delta force 4
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

gsrtp
Üye

Turkey
İleti 4

İletim - 12/12/2005 :  15:35:30  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
delta force 4 çıktı mı?peki işlemci nasıldır?
amd
128 ekran kartı 384 ramdır...oyunu açar mı?

scorpionfa
Seçkin Üye



Turkey
İleti 585

İletim - 12/12/2005 :  19:54:28  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Delta Force 4 'mü? Olamaz bu bir şaka olmalı. :) Bu oyunun ne zaman çıktığını dahi hatırlamıyorum. O kadar eski yani. Adının sonunda da "Exterme" gibi bişey vardı sanırım. Geçenlerde tozlanmış arşivleri karıştırırken bulmuştum da 32 MB ekran kartıyla bile oynayabilirsin.

HL2 Stats:
http://hl2mp.tsgk.com/index.php?mode=playerinfo&player=405730

TF2 Stats:
http://steamcommunity.com/id/scorpionfa/stats/TF2
Sayfanın En Üstüne Git

Wolf Prince14
Üye



Turkey
İleti 112

İletim - 12/12/2005 :  22:34:04  Bilgileri Göster  Wolf Prince14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
En son Delta Force Xtreme çıktı....

HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.03 Snitz Forums 2000