|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| just_ne |
İletim - 01/01/2006 : 14:10:58 Ya bileniniz varsa bu cıktı mı oyun diğer serileri cok güzeldi de
|
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| scorpionfa |
İletim - 06/01/2006 : 22:00:03 Yuh yani! Neyse konuyu değıtmayalım... da konu neydi? Seri ile ilgili komplike bir yazıya ne dersiniz? Yok yok en iyisi biz bekleyelim yakında çıkar bu oyun. (Belki) |
| |KRONDOR| |
İletim - 04/01/2006 : 23:17:15 Benim ismim mi geçti bana mı öyle geldi? Pardon, bana öyle gelmiş. Dağıttım konuyu :)
-- Yazıyı bulamadım ya ben :) |
| scorpionfa |
İletim - 04/01/2006 : 19:39:07 3-4 adam değil. Toplamda 3 adamımız olacak zaten. Bunların hepsini aynı anda kontrol ettiğimiz bölümlerde olacak ama muhtemelen "sessizlik" isteyecektir. Dolayısıyla çatışmanın ortasında adamı unutma gibi bir olayda olmayacaktır. Zaten olsa da adamınız ölür. :) Demekki bu defa iyi gizlenmek gerekecek. Aslında daha kapsamlı bir yazı görmenizi isterdim. Öhö Öhö! |KRONDOR| 
|
| wolverine |
İletim - 01/01/2006 : 16:44:14 çıkmadıda fps nasıl olacak merak ediyorum bir fps haritasında 3-4 adamı nasıl oynayacaz aynı anda birini çatışmanın ortasında bırakıp başka adama geçebilecek miyiz biraz karmaşık geldi bu bana |
| |KRONDOR| |
İletim - 01/01/2006 : 15:04:48 Daha çıkmadı. Çıkış tarihi de her yerde farklı yazıyor. Tahminen 2006'nın ilk çeyreğinde çıkar. Ancak oyun, Commandos 4 ismiyle değil, Commandos: Strike Force ismiyle yayınlanacak. Ayrıca strateji oyunu da olmayacak, FPS olacak.
Görüntüleri: http://www.oyunsitesi.gen.tr/goruntuler/oyun.asp?oyun=commandossf |
|
|
|