Daha çıkmadı. Çıkış tarihi de her yerde farklı yazıyor. Tahminen 2006'nın ilk çeyreğinde çıkar. Ancak oyun, Commandos 4 ismiyle değil, Commandos: Strike Force ismiyle yayınlanacak. Ayrıca strateji oyunu da olmayacak, FPS olacak.
çıkmadıda fps nasıl olacak merak ediyorum bir fps haritasında 3-4 adamı nasıl oynayacaz aynı anda birini çatışmanın ortasında bırakıp başka adama geçebilecek miyiz biraz karmaşık geldi bu bana
Bazıları büyük doğar,bazıları büyüklüğü kazanır,bazılarınada büyüklük yakıştırılır
İkbal devrinde sahip olmadığın meziyetlerden dolayı övenler, Güç devrinde sahip olmadığın günahlarla suçlyacaklarından şüphe etme...
Biz türklerin viyana'ya kadar gitmesinin nedeni haçlılara iade-i ziyaretdendir
3-4 adam değil. Toplamda 3 adamımız olacak zaten. Bunların hepsini aynı anda kontrol ettiğimiz bölümlerde olacak ama muhtemelen "sessizlik" isteyecektir. Dolayısıyla çatışmanın ortasında adamı unutma gibi bir olayda olmayacaktır. Zaten olsa da adamınız ölür. :) Demekki bu defa iyi gizlenmek gerekecek. Aslında daha kapsamlı bir yazı görmenizi isterdim. Öhö Öhö! |KRONDOR|
Yuh yani! Neyse konuyu değıtmayalım... da konu neydi? Seri ile ilgili komplike bir yazıya ne dersiniz? Yok yok en iyisi biz bekleyelim yakında çıkar bu oyun. (Belki)