AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Commandos 4
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

just_ne
Üye



Turkey
İleti 84

İletim - 01/01/2006 :  14:10:58  Bilgileri Göster  just_ne'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Ya bileniniz varsa bu cıktı mı oyun diğer serileri cok güzeldi de

GenC MetallisT

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 01/01/2006 :  15:04:48  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Daha çıkmadı. Çıkış tarihi de her yerde farklı yazıyor. Tahminen 2006'nın ilk çeyreğinde çıkar. Ancak oyun, Commandos 4 ismiyle değil, Commandos: Strike Force ismiyle yayınlanacak. Ayrıca strateji oyunu da olmayacak, FPS olacak.

Görüntüleri: http://www.oyunsitesi.gen.tr/goruntuler/oyun.asp?oyun=commandossf

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

wolverine
Seçkin Üye

Turkey
İleti 1359

İletim - 01/01/2006 :  16:44:14  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
çıkmadıda fps nasıl olacak merak ediyorum bir fps haritasında 3-4 adamı nasıl oynayacaz aynı anda birini çatışmanın ortasında bırakıp başka adama geçebilecek miyiz biraz karmaşık geldi bu bana

Bazıları büyük doğar,bazıları büyüklüğü kazanır,bazılarınada büyüklük yakıştırılır

İkbal devrinde sahip olmadığın meziyetlerden dolayı övenler, Güç devrinde sahip olmadığın günahlarla suçlyacaklarından şüphe etme...

Biz türklerin viyana'ya kadar gitmesinin nedeni haçlılara iade-i ziyaretdendir
Sayfanın En Üstüne Git

scorpionfa
Seçkin Üye



Turkey
İleti 585

İletim - 04/01/2006 :  19:39:07  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
3-4 adam değil. Toplamda 3 adamımız olacak zaten. Bunların hepsini aynı anda kontrol ettiğimiz bölümlerde olacak ama muhtemelen "sessizlik" isteyecektir. Dolayısıyla çatışmanın ortasında adamı unutma gibi bir olayda olmayacaktır. Zaten olsa da adamınız ölür. :) Demekki bu defa iyi gizlenmek gerekecek. Aslında daha kapsamlı bir yazı görmenizi isterdim. Öhö Öhö! |KRONDOR|

HL2 Stats:
http://hl2mp.tsgk.com/index.php?mode=playerinfo&player=405730

TF2 Stats:
http://steamcommunity.com/id/scorpionfa/stats/TF2
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 04/01/2006 :  23:17:15  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Benim ismim mi geçti bana mı öyle geldi? Pardon, bana öyle gelmiş. Dağıttım konuyu :)

--
Yazıyı bulamadım ya ben :)

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

scorpionfa
Seçkin Üye



Turkey
İleti 585

İletim - 06/01/2006 :  22:00:03  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Yuh yani! Neyse konuyu değıtmayalım... da konu neydi? Seri ile ilgili komplike bir yazıya ne dersiniz? Yok yok en iyisi biz bekleyelim yakında çıkar bu oyun. (Belki)

HL2 Stats:
http://hl2mp.tsgk.com/index.php?mode=playerinfo&player=405730

TF2 Stats:
http://steamcommunity.com/id/scorpionfa/stats/TF2
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000