AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Commandos 4

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
just_ne İletim - 01/01/2006 : 14:10:58
Ya bileniniz varsa bu cıktı mı oyun diğer serileri cok güzeldi de
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
scorpionfa İletim - 06/01/2006 : 22:00:03
Yuh yani! Neyse konuyu değıtmayalım... da konu neydi? Seri ile ilgili komplike bir yazıya ne dersiniz? Yok yok en iyisi biz bekleyelim yakında çıkar bu oyun. (Belki)
|KRONDOR| İletim - 04/01/2006 : 23:17:15
Benim ismim mi geçti bana mı öyle geldi? Pardon, bana öyle gelmiş. Dağıttım konuyu :)

--
Yazıyı bulamadım ya ben :)
scorpionfa İletim - 04/01/2006 : 19:39:07
3-4 adam değil. Toplamda 3 adamımız olacak zaten. Bunların hepsini aynı anda kontrol ettiğimiz bölümlerde olacak ama muhtemelen "sessizlik" isteyecektir. Dolayısıyla çatışmanın ortasında adamı unutma gibi bir olayda olmayacaktır. Zaten olsa da adamınız ölür. :) Demekki bu defa iyi gizlenmek gerekecek. Aslında daha kapsamlı bir yazı görmenizi isterdim. Öhö Öhö! |KRONDOR|
wolverine İletim - 01/01/2006 : 16:44:14
çıkmadıda fps nasıl olacak merak ediyorum bir fps haritasında 3-4 adamı nasıl oynayacaz aynı anda birini çatışmanın ortasında bırakıp başka adama geçebilecek miyiz biraz karmaşık geldi bu bana
|KRONDOR| İletim - 01/01/2006 : 15:04:48
Daha çıkmadı. Çıkış tarihi de her yerde farklı yazıyor. Tahminen 2006'nın ilk çeyreğinde çıkar. Ancak oyun, Commandos 4 ismiyle değil, Commandos: Strike Force ismiyle yayınlanacak. Ayrıca strateji oyunu da olmayacak, FPS olacak.

Görüntüleri: http://www.oyunsitesi.gen.tr/goruntuler/oyun.asp?oyun=commandossf

0.03 Snitz Forums 2000