AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 XIII da yardım lazım

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
Muzun İletim - 23/01/2006 : 23:37:47
daha başlarındayım. bankada kasanın içine girdim. bir çekmecenin içinden çantayı aldım ve arkasında bir bomba tik tak çalışmaya başladı. ondan sonra ne bomba patladı nede ben kasanın içinden çıkabildim. ne yapacam şimdi...
3   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
Muzun İletim - 24/01/2006 : 01:33:05
olmuyo yaa. belkide ekdik bir şeyler yapıyom. bak şimdik. bankaya girince görevlinin yanına gidiyom. ona bir anahtar veriyom ve görevli beni kocaman kapısı olan bir kasanın önüne götürüyo. sonra anahtarı bana geri veriyo. kasanın kapısı açılıyo ve ben içeri giriyom. bekledim adam gelmedi. biraz ilerleyince kapı arkamdan kapanıyo. işaret edilen çekmeceyi açınca bir çanta ve arkasında bir bomba çıkıyo. çantayı almadım bekledim bekledi ne gelen var ne giden :). yani çantayı kime vericem. çantayı alsamda kapı açılmıyo, almasamda kapı açılmıyo ve ben içeride mahsur kalıyom :(
ne yapıcam. yadan bana bu bölüm geçilmiş olarak bir save gönderebilirmisiniz...

saygılar...
Muzun İletim - 24/01/2006 : 01:18:22
hmm teşekkür ederim.. hemen denim
tugberk442 İletim - 24/01/2006 : 00:01:51
bak şimdi o kasanın içindeki çantayı almıcan ilk önce sonra alacan orda ki bomba patlamıyo ya o kasanın dışına çıkcan orda bir adam bulcan ona wercen öyle bitcek o görevv

0.03 Snitz Forums 2000