daha başlarındayım. bankada kasanın içine girdim. bir çekmecenin içinden çantayı aldım ve arkasında bir bomba tik tak çalışmaya başladı. ondan sonra ne bomba patladı nede ben kasanın içinden çıkabildim. ne yapacam şimdi...
**** herkes bir gün ölür. ama aslında herkes yaşayamaz... ****
bak şimdi o kasanın içindeki çantayı almıcan ilk önce sonra alacan orda ki bomba patlamıyo ya o kasanın dışına çıkcan orda bir adam bulcan ona wercen öyle bitcek o görevv
olmuyo yaa. belkide ekdik bir şeyler yapıyom. bak şimdik. bankaya girince görevlinin yanına gidiyom. ona bir anahtar veriyom ve görevli beni kocaman kapısı olan bir kasanın önüne götürüyo. sonra anahtarı bana geri veriyo. kasanın kapısı açılıyo ve ben içeri giriyom. bekledim adam gelmedi. biraz ilerleyince kapı arkamdan kapanıyo. işaret edilen çekmeceyi açınca bir çanta ve arkasında bir bomba çıkıyo. çantayı almadım bekledim bekledi ne gelen var ne giden :). yani çantayı kime vericem. çantayı alsamda kapı açılmıyo, almasamda kapı açılmıyo ve ben içeride mahsur kalıyom :( ne yapıcam. yadan bana bu bölüm geçilmiş olarak bir save gönderebilirmisiniz...
saygılar...
**** herkes bir gün ölür. ama aslında herkes yaşayamaz... ****