AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 XIII da yardım lazım
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

Muzun
Üye



Turkey
İleti 5

İletim - 23/01/2006 :  23:37:47  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
daha başlarındayım. bankada kasanın içine girdim. bir çekmecenin içinden çantayı aldım ve arkasında bir bomba tik tak çalışmaya başladı. ondan sonra ne bomba patladı nede ben kasanın içinden çıkabildim. ne yapacam şimdi...

****
herkes bir gün ölür.
ama aslında herkes yaşayamaz...
****

tugberk442
Üyeliği Kilitli

İleti 0

İletim - 24/01/2006 :  00:01:51  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
bak şimdi o kasanın içindeki çantayı almıcan ilk önce sonra alacan orda ki bomba patlamıyo ya o kasanın dışına çıkcan orda bir adam bulcan ona wercen öyle bitcek o görevv
Sayfanın En Üstüne Git

Muzun
Üye



Turkey
İleti 5

İletim - 24/01/2006 :  01:18:22  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
hmm teşekkür ederim.. hemen denim

****
herkes bir gün ölür.
ama aslında herkes yaşayamaz...
****
Sayfanın En Üstüne Git

Muzun
Üye



Turkey
İleti 5

İletim - 24/01/2006 :  01:33:05  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
olmuyo yaa. belkide ekdik bir şeyler yapıyom. bak şimdik. bankaya girince görevlinin yanına gidiyom. ona bir anahtar veriyom ve görevli beni kocaman kapısı olan bir kasanın önüne götürüyo. sonra anahtarı bana geri veriyo. kasanın kapısı açılıyo ve ben içeri giriyom. bekledim adam gelmedi. biraz ilerleyince kapı arkamdan kapanıyo. işaret edilen çekmeceyi açınca bir çanta ve arkasında bir bomba çıkıyo. çantayı almadım bekledim bekledi ne gelen var ne giden :). yani çantayı kime vericem. çantayı alsamda kapı açılmıyo, almasamda kapı açılmıyo ve ben içeride mahsur kalıyom :(
ne yapıcam. yadan bana bu bölüm geçilmiş olarak bir save gönderebilirmisiniz...

saygılar...

****
herkes bir gün ölür.
ama aslında herkes yaşayamaz...
****
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000