Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
K O N U ı N C E L E M E
The_Punısher
İletim - 18/02/2006 : 12:52:43 Arkadaşlar painkiller de 3.bölümdeyim bölüm sonunda dev bir yaratık var atşlerin içinde dövüşüyorum ama ölmüyo en kuvetli silahlar bile fayda etmio onu nasıl öldürecem
3 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada)
oRLaNDo
İletim - 24/02/2006 : 18:36:34 pervane gibi dönen fırlatılan silah ama diğer silahlarlada kırabilirsin fark etmez oke...
The_Punısher
İletim - 19/02/2006 : 13:33:13 arkadaş birinci silah hangisi pervane,kazık,elektro şok,taramalı tüfek bombalı,buz atan hangisi
oRLaNDo
İletim - 19/02/2006 : 10:42:54 bak ateş çukurunun üstünde bi tahtadan bi kiriş var orayı 1. silahla kırıyosun ve içeriye ışık vuruyor o yaratığı ışığa çekiyosun ve yaratık kendi kendine ölüyor..benimde bulana kadar canım çıkmıştı...