Arkadaşlar painkiller de 3.bölümdeyim bölüm sonunda dev bir yaratık var atşlerin içinde dövüşüyorum ama ölmüyo en kuvetli silahlar bile fayda etmio onu nasıl öldürecem
bak ateş çukurunun üstünde bi tahtadan bi kiriş var orayı 1. silahla kırıyosun ve içeriye ışık vuruyor o yaratığı ışığa çekiyosun ve yaratık kendi kendine ölüyor..benimde bulana kadar canım çıkmıştı...