|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| oguzhan14 |
İletim - 19/02/2006 : 13:27:39 Arkadaşlar wormsü nasıl online olarak oynayabilirim?beni aydınlatırsanız sevinirim |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| UA_1991 |
İletim - 11/03/2006 : 15:53:00 valla worms u devamlı kendı başıma oynamışımdır hiç birileriyle karşılıklı oynamak istemedim yanı o yüzden yardımcı olamıcam valla onlıne oynıcan da ne olucak al yanına bırını 2 kişiye ayarla oyna  |
| oguzhan14 |
İletim - 20/02/2006 : 16:40:07 internet üzerinden online olarak |
| HASSOOO |
İletim - 20/02/2006 : 01:24:29 Ağ üzerinden arkadaşlarınla mı (mesela bir Internet Cafe'de) yoksa Internet üzerinden (Ultima Online gibi) mi? |
| |KRONDOR| |
İletim - 20/02/2006 : 00:59:17 Herkeste PS var ya, onda oynasınlar tabii... |
| _KibarCellad_ |
İletim - 19/02/2006 : 14:21:12 boşver online ı yaa ben ps de oynuyorum..daha iyi |
|
|
|