AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Worms World Party
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

oguzhan14
Üye

Turkey
İleti 353

İletim - 19/02/2006 :  13:27:39  Bilgileri Göster  oguzhan14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Arkadaşlar wormsü nasıl online olarak oynayabilirim?beni aydınlatırsanız sevinirim

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

JackSpearow


_KibarCellad_
Üye



Ivory Coast
İleti 86

İletim - 19/02/2006 :  14:21:12  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
boşver online ı yaa ben ps de oynuyorum..daha iyi

_OutlaWs_
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 20/02/2006 :  00:59:17  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Herkeste PS var ya, onda oynasınlar tabii...

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

HASSOOO
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 20/02/2006 :  01:24:29  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Ağ üzerinden arkadaşlarınla mı (mesela bir Internet Cafe'de) yoksa Internet üzerinden (Ultima Online gibi) mi?
Sayfanın En Üstüne Git

oguzhan14
Üye

Turkey
İleti 353

İletim - 20/02/2006 :  16:40:07  Bilgileri Göster  oguzhan14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
internet üzerinden online olarak

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

JackSpearow


Sayfanın En Üstüne Git

UA_1991
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 11/03/2006 :  15:53:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
valla worms u devamlı kendı başıma oynamışımdır hiç birileriyle karşılıklı oynamak istemedim yanı o yüzden yardımcı olamıcam valla onlıne oynıcan da ne olucak al yanına bırını 2 kişiye ayarla oyna
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000