|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| wink |
İletim - 19/02/2006 : 22:20:51 arkadaşlar oyunu güç bela yükledim...ama klavye ve maus sorunum var...ilk leveldan başladı..adamı çekip bıçağı yıkayı..vs işlemlerini yapamıyorum..ne klavyem nede mausum bunu yapmıyor..nasıl bir ayarlama yapacağım..yardım edermisiniz lütfeeennnnnnnnnnn |
|
|
|