arkadaşlar oyunu güç bela yükledim...ama klavye ve maus sorunum var...ilk leveldan başladı..adamı çekip bıçağı yıkayı..vs işlemlerini yapamıyorum..ne klavyem nede mausum bunu yapmıyor..nasıl bir ayarlama yapacağım..yardım edermisiniz lütfeeennnnnnnnnnn