|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| The_Punısher |
İletim - 23/02/2006 : 19:40:40 Sizce Kurtlar Vadisi Irakın Oyunu Çıkarmı Arkadaşlar Bence Çıksada GTA:sa Gibi 7 cd'li çıkar |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| myhtbusters |
İletim - 08/04/2006 : 19:18:50 bence olur ama ole buyuk bi oyun deyil ancak oyun sitelerinde oynadıgımız kucuk oyun olur :D çunku türk oyun piyasası hiç gelişmemiş |
| mj |
İletim - 30/03/2006 : 19:42:19 baya eski bir konu canlandı yine galiba... size link vereyim turk oyun ve grafik yapımcıları..
www.imengi.com
|
| Geforce |
İletim - 30/03/2006 : 19:27:58 alıntı: black lord VOL DEMORD tarafından yazılan:
beyler bence ırak deilde baştan başlasa
mesela;
bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak
yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı
süper olur valla... [8:P] |
| black lord VOL DEMORD |
İletim - 24/03/2006 : 23:44:09 beyler bence ırak deilde baştan başlasa
mesela;
bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak
yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı |
| |KRONDOR| |
İletim - 20/03/2006 : 00:23:00 Grafik yapamazlarsa içeriği nasıl dolduracaklar? Pusu için o kadar uğraştılar, sonucunda 1-2 saatte biten bir oyun çıktı. |
|
|
|