AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Kurtlar Vadisi Irak

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
The_Punısher İletim - 23/02/2006 : 19:40:40
Sizce Kurtlar Vadisi Irakın Oyunu Çıkarmı Arkadaşlar Bence Çıksada GTA:sa Gibi 7 cd'li çıkar
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
myhtbusters İletim - 08/04/2006 : 19:18:50
bence olur ama ole buyuk bi oyun deyil ancak oyun sitelerinde oynadıgımız
kucuk oyun olur :D
çunku türk oyun piyasası hiç gelişmemiş
mj İletim - 30/03/2006 : 19:42:19
baya eski bir konu canlandı yine galiba...
size link vereyim turk oyun ve grafik yapımcıları..

www.imengi.com

Geforce İletim - 30/03/2006 : 19:27:58
alıntı:
black lord VOL DEMORD tarafından yazılan:

beyler bence ırak deilde baştan başlasa

mesela;

bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik
baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak

yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı


süper olur valla... [8:P]
black lord VOL DEMORD İletim - 24/03/2006 : 23:44:09
beyler bence ırak deilde baştan başlasa

mesela;

bi karakter seçicez ve onun hayatını yaşıyıcaz örneğin memati polat veya baronu seçtik
baronu seçtiğimizde baronun gençlik yıllarında yaşadığı olaylardan baron oluşuna kadar bütün olayları oynasak

yada polat olup dizideki gibi konseyi çökertip ırağa gitsek güzel olmazmı
|KRONDOR| İletim - 20/03/2006 : 00:23:00
Grafik yapamazlarsa içeriği nasıl dolduracaklar? Pusu için o kadar uğraştılar, sonucunda 1-2 saatte biten bir oyun çıktı.

0.03 Snitz Forums 2000