haklısın KrondoR. turkiyede oyun sektoru daha 2 CDlik oyun yapabilecek kapasitede değil.. bizim ulkemizde malesef universite ögrencilerini derslerle sınavlarla odevlerle boğuyorlar sonrada neden bir gelişim yok diyorlar...benim uzerimde yuk olduktan sonra ben nasıl uretime geçebilirim ki nasıl kendimi geliştirebilirim ki.. biraz konudan saptım ama oyun sektörünün hali beni çıldırtıyor.. kusura bakmayın.. iyi çalışmalar..
haklısın KrondoR. turkiyede oyun sektoru daha 2 CDlik oyun yapabilecek kapasitede değil.. bizim ulkemizde malesef universite ögrencilerini derslerle sınavlarla odevlerle boğuyorlar sonrada neden bir gelişim yok diyorlar...benim uzerimde yuk olduktan sonra ben nasıl uretime geçebilirim ki nasıl kendimi geliştirebilirim ki.. biraz konudan saptım ama oyun sektörünün hali beni çıldırtıyor.. kusura bakmayın.. iyi çalışmalar..
mükemmelsin MJ. KRONDOR sende çok doğru söylüyorsun.İkinizde haklısınız...