|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| Traffic |
İletim - 22/03/2006 : 16:40:50 Ağız tadıyla iyi bir oyun geldi be. Yaşasın. Artık Suffering den sonra ; belki akşamları, tırmazsam, eğer geceleri, kalbimin hızla çarpmasını sağlayacak bir oyun. Oyunun demosu bir akıl hastanesinde başlıyor veeeeee intihar ediyoruz. Derken 5-6 yıl önceye gidiyoruz yani dedektiflikler zamanlarımıza. Kıyı şeridinde kalmış mertuk bir evin önünde oyuna başlıyoruz. Her yerde polisler var. Karanlık bir ortam ve KORKUTUCU... Yukardaki adam polisle konuşurken bizi dikizliyor.VEEEE OYUN BAŞLIYOR... First person tarzında bir oyun. Sesler muhteşem.. Atmosfer mükemmel. |
| 4 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| Traffic |
İletim - 23/03/2006 : 16:19:42 pardonn dark cornes of the earth. |
| CrAzY_IVAN |
İletim - 23/03/2006 : 11:44:08 Yoo hiç de bile :) Ertelene ertelene bir hâl oluyor zaten :) Ama sonuç olarak bahsettiğimiz oyun Call of Cthulhu 1 yanlış bilmiyorsam, 2 değil... Neyse ama uzattım yav ehehe, alıp oynamak şart oldu :)) |
| |KRONDOR| |
İletim - 22/03/2006 : 23:10:26 Resmi çıkış tarihinden önce çıkıyor oyunlar genelde :) |
| CrAzY_IVAN |
İletim - 22/03/2006 : 20:42:31 Nasıl yani Call of Cthulhu 2 mi? 1 ne zaman çıkmıştı? Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, Mart 2006 sonu çıkacak benim bildiğim. Yani birkaç gün kaldı :) |
|
|
|