AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Call Of Cthulu 2
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

Traffic
Seçkin Üye

Turkey
İleti 612

İletim - 22/03/2006 :  16:40:50  Bilgileri Göster  Traffic için bir AOL İletisi Gönder  Traffic için bir ICQ İletisi Gönder  Traffic'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Traffic için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
Ağız tadıyla iyi bir oyun geldi be. Yaşasın. Artık Suffering den sonra ; belki akşamları, tırmazsam, eğer geceleri, kalbimin hızla çarpmasını sağlayacak bir oyun.
Oyunun demosu bir akıl hastanesinde başlıyor veeeeee intihar ediyoruz. Derken 5-6 yıl önceye gidiyoruz yani dedektiflikler zamanlarımıza. Kıyı şeridinde kalmış mertuk bir evin önünde oyuna başlıyoruz. Her yerde polisler var. Karanlık bir ortam ve KORKUTUCU...
Yukardaki adam polisle konuşurken bizi dikizliyor.VEEEE OYUN BAŞLIYOR... First person tarzında bir oyun. Sesler muhteşem.. Atmosfer mükemmel.

CrAzY_IVAN
Editör

İleti 6191

İletim - 22/03/2006 :  20:42:31  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Nasıl yani Call of Cthulhu 2 mi? 1 ne zaman çıkmıştı? Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, Mart 2006 sonu çıkacak benim bildiğim. Yani birkaç gün kaldı :)
Sayfanın En Üstüne Git

|KRONDOR|
Editör

Turkey
İleti 8269

İletim - 22/03/2006 :  23:10:26  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Resmi çıkış tarihinden önce çıkıyor oyunlar genelde :)

Alper & Soner ERGÜL
Editör
asergul@oyunsitesi.com
Sayfanın En Üstüne Git

CrAzY_IVAN
Editör

İleti 6191

İletim - 23/03/2006 :  11:44:08  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Yoo hiç de bile :) Ertelene ertelene bir hâl oluyor zaten :) Ama sonuç olarak bahsettiğimiz oyun Call of Cthulhu 1 yanlış bilmiyorsam, 2 değil... Neyse ama uzattım yav ehehe, alıp oynamak şart oldu :))
Sayfanın En Üstüne Git

Traffic
Seçkin Üye

Turkey
İleti 612

İletim - 23/03/2006 :  16:19:42  Bilgileri Göster  Traffic için bir AOL İletisi Gönder  Traffic için bir ICQ İletisi Gönder  Traffic'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Traffic için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
pardonn dark cornes of the earth.
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000