|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| Emriko |
İletim - 07/07/2005 : 12:01:45 Evet arkadaşlar işte büyük anket:)sizce en iyi fps oyunu hangisi ben half life oynadıktan sonra hiçbir oyunu onun yerine koyamıyorum hiçbir fps bana onun verdiği tadı veremedi onun verdiği zevke yaklaşabilen tek oyun medal of honor oldu.yani kendi sorduğum soruya ilk cevabı ben verim bence en iyi fps oyunu dediğim gibi kesinlikle half life.şimdi söz sizde en iyi fps oyunu sizce nedir ve neden?şu aralar bi fps oyunu alıcam belki bu benim tercihime yardımcıda olur:) |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| PRİNCE OF PERSİA |
İletim - 08/02/2006 : 11:30:18 call of duty tartışılmaz |
| King Arthur |
İletim - 03/02/2006 : 16:36:01 evet arkadaşım bu soruyu soran 168'inci kişi olmana rağmen sana sabırla cevap vericem Quake 4 |
| oguzhan14 |
İletim - 24/01/2006 : 20:12:47 Call Of Duty 2 |
| Geforce |
İletim - 23/01/2006 : 14:16:44 EN BÜYÜK:Call Of Duty:United Offensive |
| MaN5oN |
İletim - 19/01/2006 : 23:33:34 QUAKE 3 ARENE TARTIŞILMAZ |
|
|
|