Evet arkadaşlar işte büyük anket:)sizce en iyi fps oyunu hangisi ben half life oynadıktan sonra hiçbir oyunu onun yerine koyamıyorum hiçbir fps bana onun verdiği tadı veremedi onun verdiği zevke yaklaşabilen tek oyun medal of honor oldu.yani kendi sorduğum soruya ilk cevabı ben verim bence en iyi fps oyunu dediğim gibi kesinlikle half life.şimdi söz sizde en iyi fps oyunu sizce nedir ve neden?şu aralar bi fps oyunu alıcam belki bu benim tercihime yardımcıda olur:)
benim söyleyeceğim tercihine bir katkı yapmaz bence eski bir oyun belkide daha oynamamışsındır.. ben en iyi fps oyunu Max Peyne2 dir diyorum neden diyeceksin oyun bir kere grafiksel olarak mükkemel ve okadar sürükleyici ki kendini oyuna hemen kaptırıverirsin yani tadına duyum olmuyor şuana kadar en beğendiğim fps oyunu Max Peyne2 dir..!!