|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| omersinan |
İletim - 20/08/2005 : 19:24:48 Commandos ile ilgilenen arkadaşlar bilirler yakında commandosun fps'si çıkacak. ne düşünüyorsunuz bu oyun hakkında? Ben şahsen güzel olacağını zannetmiyorum Commandos benim favori oyunlarımdan dı ama yeni oyununu belki almam bile. |
| 1 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| dwarf-old |
İletim - 26/08/2005 : 11:32:24 bence çokta kötü olmıyacak ama tabi eski tadı verir mi bilmem!!Bizim ufaklıklar kocaman adam olup çıktılar karşımıza!Büyümüş keratalar!Zaman göstercek bakılım nasıl olmuş bu oyun! |
|
|
|