AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Commandos'u bile fps yaptılar!
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

omersinan
Üyeliği Kilitli

Turkey
İleti 0

İletim - 20/08/2005 :  19:24:48  Bilgileri Göster  omersinan'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Commandos ile ilgilenen arkadaşlar bilirler yakında commandosun fps'si çıkacak. ne düşünüyorsunuz bu oyun hakkında? Ben şahsen güzel olacağını zannetmiyorum Commandos benim favori oyunlarımdan dı ama yeni oyununu belki almam bile.

dwarf-old
Üye

Turkey
İleti 78

İletim - 26/08/2005 :  11:32:24  Bilgileri Göster  dwarf-old'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
bence çokta kötü olmıyacak ama tabi eski tadı verir mi bilmem!!Bizim ufaklıklar kocaman adam olup çıktılar karşımıza!Büyümüş keratalar!Zaman göstercek bakılım nasıl olmuş bu oyun!

don't cry for me!!!
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000