Commandos ile ilgilenen arkadaşlar bilirler yakında commandosun fps'si çıkacak. ne düşünüyorsunuz bu oyun hakkında? Ben şahsen güzel olacağını zannetmiyorum Commandos benim favori oyunlarımdan dı ama yeni oyununu belki almam bile.
bence çokta kötü olmıyacak ama tabi eski tadı verir mi bilmem!!Bizim ufaklıklar kocaman adam olup çıktılar karşımıza!Büyümüş keratalar!Zaman göstercek bakılım nasıl olmuş bu oyun!