AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 the punisher yardım

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
moandor İletim - 26/08/2005 : 15:31:19
oyunu daha yeni oynamaya başladım funeral home bölümünde binadan çıkamıyorum veya bölümü bitiremiyorum görev nedir bir türlü anlamadım yardım edin lütfen..funeral home başlangıçta tabut içinden çıkılıp ortalığın tarandığı yer bir cenaze töreni vardı..
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
King Arthur İletim - 27/11/2005 : 14:01:22
görünmezlik,Bir vuruşta öldürme,adamlara vurunca adamları çok uzağa uçurma ve sonsuz can
djocny İletim - 26/11/2005 : 14:29:49
Yazınca o hileyi ne oluyor?
King Arthur İletim - 24/11/2005 : 16:37:56
funeral home bölümünde eddıe gnucci diye bi adam olcak o adam sürekli senden saklanıyor. ve senin onu bulman gerek.bulunca hemen kaçıyor. adamı gördüğün yerde vur.öyle öyle canı gidiyo eğer o bölümde hep ölü yorsan sana bi şifre vericem onu kullanırsın artık.profıles bölümüne gir orda new diye biyer var.oraya V PIRATE yaz.sonra extras a gir ordan cheats a gir.ordaki herşeyi aktif hale getir ve bölüme tekrar başla.
FaTal_Fl3x İletim - 07/09/2005 : 12:17:03
slm millet bence punısherdan güzel oyun ama oyun max payne benzetilmeye çalısımıs.ben sadece bunu beyenmedim.
frontsidehair İletim - 30/08/2005 : 16:47:20
sana bişey sööliyimmi bence bütün kapılara gir hatta geri dön oblüm ayrıca benim en sevdiğim bölümdür tam piskopat.bölmüün sonunda adamın birini çatıda kovalıyon.

haa bide bi tane bölümde russian diye bi herifle odada tek başın kalıyon o bölümde de (takılmaman için söölüyorum) adam yere vuruyor tam vururken yanından hemen kaç sonra sarsıldıktan sonra arkasına gel e ye bas sarı kurukafaya götür ordada okşarsın

0.03 Snitz Forums 2000