AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 F.E.A.R.

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
bombula İletim - 30/10/2005 : 00:26:46
Yav bu nası bi oyundur oha yane bea.Lem hl2 full detayda bile kasmasken bunda kasıyo hemde düşük seviyede...amma oyun yapmışlar kardeşim beee peheyy..şindi oyunun kastığı makinaya bi bakın sonra yorum alacam...:
-AMD 3400+
-gf4 Tİ4200
-160 hdd
-512*2 kingston ram
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
Generalll İletim - 04/11/2005 : 14:18:57
Valla yaklaşık %10 kadar yükselttim.Abi bu kadar yükseltmeme rağmen aletin ısısı 80-85 C oldu oyunda...Kartı gelecek yaza kadar değiştirmeyeceğim...Hayırlısı ile öss'yi kazandıktan sonra gelecek yaz direct x 10 ve shader 4' lü bir ekran kartı alacağım bu sefer bütçe biraz daha geniş olacak o yüzden rahat olacağım....

Gereklide olacak aşağıda Ut 2007'nin sistem gereksinimleri yazıyor...Sanal gerçekçilikle karşı karşıya kalacağız 3-4 yı sonra..

En düşük grafik ayarlarında:
2.8GHz işlemci, 512mb Ram, ve Geforce6 ekran kartı

Yüksek detaylarda:
3-4GHz işlemci, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra veya 7800GT/GTX SLI ve dengi ekran kartı.


6600 gt'de stock fan ile 3d mark 03'de 10.000 puan gören var ben ancak 9000'in biraz üstünü gördüm...Onda da test sırasında stabilite bozuldu bir ara görüntüde kaymalar başladı...Sanırım power supply önemli benimki 350 watt olduğu için olmuş olabilir...


Turgay Atacan İletim - 04/11/2005 : 13:40:31
Valla COD2'de yağ gibiyse şimdi dalıyorum oyuna.Bayram ziyaretlerinden aletin yüzüne daha yeni bakabildim.Bide Generalll hocam merak ettim 6600GT'de saat hızlarını ne kadar yükselttin?Malum alet zaten çekirdek\bellek olarak sınırlarında çalışıyor
Generalll İletim - 03/11/2005 : 16:50:34
Valla ben de overlocklu 6600 gt ile kastı tabi 4x aa açıktı ve herşey full idi o başka tabi..AA'yı kapatınca ve birkaç ayar daha kısınca hafiftan akıcı ve net bir şekilde oynadım...
CrAzY_IVAN İletim - 03/11/2005 : 15:35:25
alıntı:
Turgay Atacan tarafından yazılan:

CrAzY_IVAN hocam makinanın önünde selam duruyorum.Senin bilgisayarın bizi bu oyun cehenneminden kurtaracak olan bilgisayardır.(Alet 2 gün sonra everything that has a beginning has an end diye sayıklamaya başlar)Benim kastım full detay oynayınca vereceği tepkiydi.Bide nası oynadın yani yağ gibi mi yoksa takılarak mı?Bu arada hakketten iyi bir oyun mu?Yani yarın ya Call of Duty 2'ye ya da buna başlıycam.



Ehehe yav düşük ayarlarda akıcı oynadım oyunu yine de mükemmeldi :), bu arada düşük ayardan ziyade, çözünürlüğü düşürün bu tip oyunlarda, grafik kartını kastıran asıl o oluyor...

Call of Duty 2'yi hele yağdan da öte oynatıyor :)))
Wolf Prince14 İletim - 03/11/2005 : 13:27:24
Rappier hocam HL15 dediğin Half Live 15 dimi hahahaha Beni güldürdünüz ya Allah'ta sizi güldürsün....HAHHAHAHAHAHAHAHHA

0.03 Snitz Forums 2000