AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 F.E.A.R.
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 3

bombula
Seçkin Üye



Bahamas
İleti 1191

İletim - 30/10/2005 :  00:26:46  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Yav bu nası bi oyundur oha yane bea.Lem hl2 full detayda bile kasmasken bunda kasıyo hemde düşük seviyede...amma oyun yapmışlar kardeşim beee peheyy..şindi oyunun kastığı makinaya bi bakın sonra yorum alacam...:
-AMD 3400+
-gf4 Tİ4200
-160 hdd
-512*2 kingston ram

3 silahşörler ölmez.Vatan bölünmez

CrAzY_IVAN
Editör

İleti 6191

İletim - 30/10/2005 :  12:37:55  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Oyunun demosunu ben düşük seviyede akıcı oynadım ama.
Sayfanın En Üstüne Git

amonsul
Yeni Üye



İleti 1

İletim - 30/10/2005 :  22:33:04  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Selam arkadaşlar F.E.A.R. 'ı yeni aldım. Kurulumunu yaptım ancak oyunu başlatmak için masa üzerindeki icona yada direk ara yüzden play!a bastığımda şöyle bir hata veriyor:
"A required security module can not be activated. this program can not be executed"
Bu ne demek yada nasıl kurtulup oyunu açabilirim bilen varsa bir zahmet anlatırsa çok sevinirim:)
Sayfanın En Üstüne Git

bombula
Seçkin Üye



Bahamas
İleti 1191

İletim - 31/10/2005 :  00:28:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Alla alla ivan benim makina niye peki böle yaptı?Bak kıllandım şindi ha....
amon; ben böle bişiyle karşılaşmadım.İng. de çoook zayıftır anca itiza pensil i biliyom sry :)

3 silahşörler ölmez.Vatan bölünmez
Sayfanın En Üstüne Git

Mérula Alba
Seçkin Üye



Turkey
İleti 660

İletim - 31/10/2005 :  14:22:56  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
"A required security module can not be activated. this program can not be executed"= "Gerekli olan güvenlik modülü çalışmadı. Bu program görevini yerine getiremz." gibi bir şey diyor. Ne olduğunu anlamadım ya neyse...

- How many did you fall in love before me?
- None!
- And after me?
- None!
Tristan&Isolde
Sayfanın En Üstüne Git

Turgay Atacan
Seçkin Üye



Turkey
İleti 285

İletim - 31/10/2005 :  21:20:09  Bilgileri Göster  Turgay Atacan'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Valla bana sorarsanız bu fear zamanından önce çıkan bir oyun.Yabancı sitelere baktıysanız oyun Athlon FX-55,GeForce 7800GTX'i bile ağlatabiliyo.Artık o alette akıcı oynatamıyosa bizim emektarlar ne yapar bilemem.Bayramda alıp şöle bi güzel oynıycam(Artık işimiz Allah'a kaldı umarım adam gibi oynarız)

Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene!
Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 3 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000