|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| okangul |
İletim - 15/11/2005 : 10:58:39 Arkadaşlar vietcong 2'yi kurdum oyunun exe.'sini açdığımda Directx interface, pixelshader versin 0,0 (2,0 required) diye bir hata veriyo...? bu sorunu nasıl gidebilirim.? |
| 3 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| selkratl |
İletim - 26/11/2005 : 15:37:23 radeon 9200 se,512mb ram,1000ghz nedir bu pxel shader 2.0 ya...... |
| Turgay Atacan |
İletim - 20/11/2005 : 20:11:01 Keşke sistemlerinizi yazsaydınız daha rahat fikir yürütebilirdik,benim düşüncem ekran kartlarınız Pixel Shader 2.0 desteklemiyor(örn:GeForce 2\4MX serisi).Bi umut ekran kartlarınızın en güncel sürücüsünü sitesinden yüklemeyi deneyin. |
| selkratl |
İletim - 20/11/2005 : 19:08:53 ACİL YARDIM!!!!!VİETCONG.exe giriş dosyasına tıkladığımda pixelshader 2.0 required hatası veriyo....yardım edenler için şimdiden teşekkürler |
|
|
|