AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 VİETCONG 2
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu  

okangul
Üye



Turkey
İleti 23

İletim - 15/11/2005 :  10:58:39  Bilgileri Göster  okangul'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Arkadaşlar vietcong 2'yi kurdum oyunun exe.'sini açdığımda Directx interface, pixelshader versin 0,0 (2,0 required) diye bir hata veriyo...?
bu sorunu nasıl gidebilirim.?

okan

selkratl
Üye

Turkey
İleti 3

İletim - 20/11/2005 :  19:08:53  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
ACİL YARDIM!!!!!VİETCONG.exe giriş dosyasına tıkladığımda pixelshader 2.0 required hatası veriyo....yardım edenler için şimdiden teşekkürler
Sayfanın En Üstüne Git

Turgay Atacan
Seçkin Üye



Turkey
İleti 285

İletim - 20/11/2005 :  20:11:01  Bilgileri Göster  Turgay Atacan'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Keşke sistemlerinizi yazsaydınız daha rahat fikir yürütebilirdik,benim düşüncem ekran kartlarınız Pixel Shader 2.0 desteklemiyor(örn:GeForce 2\4MX serisi).Bi umut ekran kartlarınızın en güncel sürücüsünü sitesinden yüklemeyi deneyin.

Türk demek Türkçe demektir.Ne mutlu Türküm diyene!
Turgay Atacan'ın biriminden saygılarla
Sayfanın En Üstüne Git

selkratl
Üye

Turkey
İleti 3

İletim - 26/11/2005 :  15:37:23  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
radeon 9200 se,512mb ram,1000ghz nedir bu pxel shader 2.0 ya......
Sayfanın En Üstüne Git
  Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.06 Snitz Forums 2000