|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| okangul |
İletim - 16/11/2005 : 13:31:22 Arkadaşlar celeron - 2,0 geforce 4 mx 440 64 MB 256 MB ddr RAM
Bu sistem ile F.E.A.R ve Call Of Duty2 oynanabilir mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Not : Bu sistem ile Half-Life 2, Call Of Duty 1 , NFS Underground, Far Cry gibi oyunları rahatlıkla oynadım ve bitirdim hatta :) |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| mj |
İletim - 17/01/2006 : 05:58:19 Arkadaşlar celeron - 2,0 geforce 4 mx 440 64 MB 256 MB ddr RAM
bu tip bir donanımla CofD2 yi çok kasarak oynayabilme ihtimalin var. tabi ben burada kasarak derken tum ayarlar minumumdayken diyorum.çünkü ekran kartın ve ramin yeterli gelmeyebilir. ayrıca bu ayki oundergilerini takip etseydin; FEAR oyunu için minumum donanımın ne olduüunu görürdün.muhtemelen sende demosun bile çalışmaz. minumum donanım ihtiyacı oyunun 512 GB ram 128 mb ati 6600GT ekran kartı. yani paran varsa al ve oyna oyun hatika bence. iyi çalışmalar.
|
| archon |
İletim - 16/01/2006 : 15:02:27 fear cok zor ama call of duty olabilir..ben 2sinide oynadım ama bana göre olan oyun call of duty2'! |
| juıced |
İletim - 09/12/2005 : 19:37:25 f.e.a.r bilmem ama call of duty2 çalışmaz.çünkü işlemcini değiştirirsen hepsi 200 milyoncuk...bence değiştir.çünkü yeni oyunlar çok halika |
| okangul |
İletim - 21/11/2005 : 08:24:17 H.sonu denedim. Call Of Duty2'yi kurdum. Gayet başarılı. Oynayabiliyorum :) |
| kabil |
İletim - 17/11/2005 : 16:40:27 benim makinanın özellikleride çok iyi değil ama gayet iyi çalıştırdı alıp bir denemek lazım |
|
|
|