|
| Yazar |
Konu  |
|
okangul
Üye
    

Turkey
İleti 23 |
İletim - 16/11/2005 : 13:31:22
|
Arkadaşlar celeron - 2,0 geforce 4 mx 440 64 MB 256 MB ddr RAM
Bu sistem ile F.E.A.R ve Call Of Duty2 oynanabilir mi? Yorumlarınızı bekliyorum. Not : Bu sistem ile Half-Life 2, Call Of Duty 1 , NFS Underground, Far Cry gibi oyunları rahatlıkla oynadım ve bitirdim hatta :) |
okan |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 16/11/2005 : 16:07:00
|
benim bilgisayarim half-life 2'yi çalistirmamasina karsin call of duty calistirdi herhalde sendede calisir. |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
okangul
Üye
    

Turkey
İleti 23 |
İletim - 16/11/2005 : 16:12:37
|
call of duty1 mi call of duty2'yi mi çalıştırdı? Bir de sistem ne var sende dostum? |
okan |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 16/11/2005 : 23:59:25
|
call of duty 2'yi çalıştırdı bitirdimde zaten P4 1.8 işlemci 256 mb drr ram asus v7200 64mb ekran kartı |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
|
Wolf Prince14
Üye
    

Turkey
İleti 112 |
İletim - 17/11/2005 : 12:29:48
|
| F.E.A.R çalıştırmaz yanlız çalışsa bile oyun çok yavaş çalışır.Sisteminin yüksek olması lazım..... |
HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!! |
 |
|
|
kabil
Seçkin Üye
    

Turkey
İleti 1021 |
İletim - 17/11/2005 : 16:40:27
|
benim makinanın özellikleride çok iyi değil ama gayet iyi çalıştırdı alıp bir denemek lazım |
Gelgit gibidir bir erkeğin ilişkileri... selde sürüklenir, kaderine doğru...
İhmal edilmiştir hayatlarının seferi, mahkumdur karaya oturmaya, sefalete. Öylesine büyük bir okyanusta yüzüyoruz işte... Ve arkamıza almalıyız akıntıyı, hâlâ bizden yanayken... Yoksa kaybederiz şansımızı, her şeyden önemlisi.
william shakespeare |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|