AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 F.E.A.R & CALL OF DUTY 2

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
okangul İletim - 16/11/2005 : 13:31:22
Arkadaşlar
celeron - 2,0
geforce 4 mx 440 64 MB
256 MB ddr RAM

Bu sistem ile F.E.A.R ve Call Of Duty2 oynanabilir mi? Yorumlarınızı bekliyorum.
Not : Bu sistem ile Half-Life 2, Call Of Duty 1 , NFS Underground, Far Cry gibi oyunları rahatlıkla oynadım ve bitirdim hatta :)
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
mj İletim - 17/01/2006 : 05:58:19
Arkadaşlar
celeron - 2,0
geforce 4 mx 440 64 MB
256 MB ddr RAM

bu tip bir donanımla CofD2 yi çok kasarak oynayabilme ihtimalin var. tabi ben burada kasarak derken tum ayarlar minumumdayken diyorum.çünkü ekran kartın ve ramin yeterli gelmeyebilir.
ayrıca bu ayki oundergilerini takip etseydin;
FEAR oyunu için minumum donanımın ne olduüunu görürdün.muhtemelen sende demosun bile çalışmaz. minumum donanım ihtiyacı oyunun 512 GB ram 128 mb ati 6600GT ekran kartı. yani paran varsa al ve oyna oyun hatika bence.
iyi çalışmalar.
archon İletim - 16/01/2006 : 15:02:27
fear cok zor ama call of duty olabilir..ben 2sinide oynadım ama bana göre olan oyun call of duty2'!
juıced İletim - 09/12/2005 : 19:37:25
f.e.a.r bilmem ama call of duty2 çalışmaz.çünkü işlemcini değiştirirsen hepsi 200 milyoncuk...bence değiştir.çünkü yeni oyunlar çok halika
okangul İletim - 21/11/2005 : 08:24:17
H.sonu denedim. Call Of Duty2'yi kurdum. Gayet başarılı. Oynayabiliyorum :)
kabil İletim - 17/11/2005 : 16:40:27
benim makinanın özellikleride çok iyi değil ama gayet iyi çalıştırdı
alıp bir denemek lazım

0.03 Snitz Forums 2000