|
|
Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız. Kayıt olmak için, burayı tıklayın!
|
| K O N U ı N C E L E M E |
| bomkonger |
İletim - 26/11/2005 : 10:35:42 Lucas iş yerinde böcüklerin saldırısına uğruyor,daha sonra o renkli şeyleri nası yapıcağımı bilmesemde bi şekilde geçiyorum.Ama bi yerde büyük böcük kafamı yakalayıp boğazımı kesiyor.
Soru-1:Işıklı gösterler ne onları nasıl yapabilirim? Soru-2:O boğazımı kesen mahlukattan nası kaçabilirim? |
| 5 S O N Y A N I T L A R (En Son İleti ılk Sırada) |
| dodomen |
İletim - 31/03/2006 : 22:59:36 e afedersiniz bu lanet oyunu niye kopyalamışlar ozaman allahallah bu cdyi satmasınlar ozaman allahallah yaw
|
| |KRONDOR| |
İletim - 31/03/2006 : 01:22:45 Oyunun kopya olduğu için bu hatayı veriyor. Orijinalini alırsan sorun çıkmaz. |
| dodomen |
İletim - 30/03/2006 : 23:47:27 bişey daha sorucam yaw ben bu splintercell3 oyununu da aldım fakat oyunu yükledikten sonra oyunu açarken insert the sprintcell chaos theory PC DVD disc into another drive then press ''retry'' hatası çıkıyor neden acaba ne yapmalıyım... |
| inanc |
İletim - 27/03/2006 : 19:43:33 dodomen ekranın ortasında üst tarafta daire içinde bi olay var... beyaz çizginin gittiği yöne doğru mouse tıklatıp çevir... yapamadıysan oyunda öğrenmen için bir bölüm var bende orda anladım.. sana herşeyi anlatıyorlar... |
| |KRONDOR| |
İletim - 26/03/2006 : 00:57:01 Tüm tuşlara bastığın halde bir şey olmuyorsa ve firewall olarak Zone Alarm kullanıyorsan, oyun ve tuşların etkileşimini serbest bırakman gerekiyor olabilir. Bunun için oyun sırasında Alt+Tab tuşlarına basarak Zone Alarm penceresinin açılıp açılmadığını kontrol edersin. Hangi tuşun ne işe yaradığını bilmiyorum dersen, o zaman yardımcı olamayacağım. Varsa, ayarlardan klavye ayarlarına bakarsın. |
|
|
|