AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Fahrenheit (böcük saldırısı)

Not: Bir yanıt gönderebilmek için kayıtlı olmalısınız.
Kayıt olmak için, burayı tıklayın!

Ekran boyutu:
Kullanıcı Adı:
şifre:
Biçem Modu:
Biçem: KoyuıtalikAltı ÇiziliÜstü Çizili Sola YaslaOrtalaSağa Yasla Yatay Çızgi Bağlantı EkleE-Posta EkleResim Ekle Kod EkleAlıntı EkleListe Ekle
   
Mesaj:

HTML KAPALI
Forum Kodu AÇIK
Smiley'ler (Yüz ifadeleri)
Gülümseme [:)] Büyük Gülümseme [:D] Karizmatik [8D] Utanmış [:I]
Dil [:P] Kötü [):] Göz Kırpma [;)] Palyaço [:o)]
Korsan [B)] 8 Nolu Top [8] Üzüntülü [:(] Utangaç [8)]
şaşırmış [:0] Kızgın [:(!] Ölmüş [xx(] Uykulu [|)]
Öpücük [:X] Onaylayan [^] Onaylamayan [V] Soru [?]

  İmzanızın eklenmesi için seçiniz.
Bu konuya abone ol.
    

K O N U      ı N C E L E M E
bomkonger İletim - 26/11/2005 : 10:35:42
Lucas iş yerinde böcüklerin saldırısına uğruyor,daha sonra o renkli şeyleri nası yapıcağımı bilmesemde bi şekilde geçiyorum.Ama bi yerde büyük böcük kafamı yakalayıp boğazımı kesiyor.

Soru-1:Işıklı gösterler ne onları nasıl yapabilirim?
Soru-2:O boğazımı kesen mahlukattan nası kaçabilirim?
5   S O N      Y A N I T L A R    (En Son İleti ılk Sırada)
dodomen İletim - 31/03/2006 : 22:59:36
e afedersiniz bu lanet oyunu niye kopyalamışlar ozaman allahallah bu cdyi satmasınlar ozaman allahallah yaw
|KRONDOR| İletim - 31/03/2006 : 01:22:45
Oyunun kopya olduğu için bu hatayı veriyor. Orijinalini alırsan sorun çıkmaz.
dodomen İletim - 30/03/2006 : 23:47:27
bişey daha sorucam yaw ben bu splintercell3 oyununu da aldım fakat oyunu yükledikten sonra oyunu açarken insert the sprintcell chaos theory PC DVD disc into another drive then press ''retry'' hatası çıkıyor neden acaba ne yapmalıyım...
inanc İletim - 27/03/2006 : 19:43:33
dodomen ekranın ortasında üst tarafta daire içinde bi olay var... beyaz çizginin gittiği yöne doğru mouse tıklatıp çevir... yapamadıysan oyunda öğrenmen için bir bölüm var bende orda anladım.. sana herşeyi anlatıyorlar...
|KRONDOR| İletim - 26/03/2006 : 00:57:01
Tüm tuşlara bastığın halde bir şey olmuyorsa ve firewall olarak Zone Alarm kullanıyorsan, oyun ve tuşların etkileşimini serbest bırakman gerekiyor olabilir. Bunun için oyun sırasında Alt+Tab tuşlarına basarak Zone Alarm penceresinin açılıp açılmadığını kontrol edersin. Hangi tuşun ne işe yaradığını bilmiyorum dersen, o zaman yardımcı olamayacağım. Varsa, ayarlardan klavye ayarlarına bakarsın.

0.03 Snitz Forums 2000