AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 yerli bir oyun. hem de urfadan!!!
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 2

medivirus
Üye



İleti 3

İletim - 15/12/2005 :  21:09:41  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
şanlıurfa siverekte bir yerel derginin yapımcılarının yaptığı oyun. tamamen yerli.. dikkatimi çekti paylaşmak istedim...bu linkten indiriliyor....
bu arada linki güncelledim...

http://www.siverekkuce.com/oyun/indir.asp

ekran görüntülerini eklemeyi başaramadım henüz...

djocny
Üye



Turkey
İleti 642

İletim - 16/12/2005 :  19:30:56  Bilgileri Göster  djocny'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
Siteye girmiyor.
Sayfanın En Üstüne Git

medivirus
Üye



İleti 3

İletim - 16/12/2005 :  22:18:58  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
yeni linki ekledim...
http://www.siverekkuce.com/oyun/indir.asp
Sayfanın En Üstüne Git

007 JAMES BOND
Üye



İleti 267

İletim - 19/01/2006 :  16:43:02  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
oyun açıkçası güzel değil.AMA BAŞLANGIÇ OLARAK GÜZEL!!!!!!!!

Cs'ci Pr0!

Counter Strike 1.6 Nick:

Dark'TeaM # - SergeanT.[A]wP -
Sayfanın En Üstüne Git

SAHNETJER
Seçkin Üye



Turkey
İleti 621

İletim - 19/01/2006 :  21:37:56  Bilgileri Göster  SAHNETJER için bir AOL İletisi Gönder  SAHNETJER için bir ICQ İletisi Gönder  SAHNETJER için bir Yahoo! Messenger İletisi Gönder  Alıntı yaparak Yanıtla
euhuehueh fena değil hatta biraz gülünç :)))

saygılar...

atlayanbaba...
{{{Yalan ne kadar büyük olursa.
İnananda o kadar çok olur......}}}
Sayfanın En Üstüne Git

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 23/01/2006 :  14:35:45  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
mario bile daha güzel

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 2 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000