AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 doom3 bitti. baba bir oyun tavsiye etsenize?
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

yemre
Üye

İleti 2

İletim - 20/01/2006 :  16:21:11  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
doom bitti max payne 2 güzeldi aksiyon görsel hangi oyunu tavsiye
edersiniz.starateji sevmem.football ve yarış da olmasın?...

MaN5oN
Üye



İleti 22

İletim - 20/01/2006 :  16:53:20  Bilgileri Göster  MaN5oN'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
tek kelime F.E.A.R doomdan zewk aldıysan şiddetle tavsiye
Sayfanın En Üstüne Git

Wolf Prince14
Üye



Turkey
İleti 112

İletim - 21/01/2006 :  12:39:31  Bilgileri Göster  Wolf Prince14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
korku oyununu seviyorsan sana daha dün aldığım oyun olan The Land of Dead bu oyun gerçekten güzelefeckt tivar,çok güzel biyapım olmuş bence bu oyunu şiddetle tavsiye ediyom.....

HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!
Sayfanın En Üstüne Git

Geforce
Üye



Turkey
İleti 580

İletim - 23/01/2006 :  18:04:56  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
CALL OF DUTY 2'Yİ ÖNERİRİM

...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...

Mustafa Kemal ATATÜRK

Orada yakında bir Deniz var!

Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?

"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."

(:
Sayfanın En Üstüne Git

oguzhan14
Üye

Turkey
İleti 353

İletim - 24/01/2006 :  20:08:40  Bilgileri Göster  oguzhan14'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
doom gibi bir oyun istiyorsan quakeIV oyna derim

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

JackSpearow


Sayfanın En Üstüne Git

muratkor
Üye



İleti 11

İletim - 29/01/2006 :  15:09:07  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
arkadaşım eğer doom3 türünde istiyosan quake 4ü öneririm ve de fear ancak fps olsun diyorsan dünya nın en ii fpsi call of duty 2 veya 1 ikisied çok güzel oyunlardı bunları tavsiye ederim...
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.05 Snitz Forums 2000