|
| Yazar |
Konu  |
|
yemre
Üye

İleti 2 |
İletim - 20/01/2006 : 16:21:11
|
doom bitti max payne 2 güzeldi aksiyon görsel hangi oyunu tavsiye edersiniz.starateji sevmem.football ve yarış da olmasın?... |
|
|
MaN5oN
Üye
    

İleti 22 |
İletim - 20/01/2006 : 16:53:20
|
| tek kelime F.E.A.R doomdan zewk aldıysan şiddetle tavsiye |
 |
|
|
Wolf Prince14
Üye
    

Turkey
İleti 112 |
İletim - 21/01/2006 : 12:39:31
|
korku oyununu seviyorsan sana daha dün aldığım oyun olan The Land of Dead bu oyun gerçekten güzelefeckt tivar,çok güzel biyapım olmuş bence bu oyunu şiddetle tavsiye ediyom..... |
HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!! |
 |
|
|
Geforce
Üye
    

Turkey
İleti 580 |
İletim - 23/01/2006 : 18:04:56
|
| CALL OF DUTY 2'Yİ ÖNERİRİM |
...Türk Genci, devrimlerin ve cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir. Bunların gereğine, doğruluğuna herkesten çok inanmıştır. Yönetim biçimini ve devrimleri benimsemiştir. Bunları güçsüz düşürecek en küçük ya da en büyük bir kıpırtı ve bir davranış duydu mu, "Bu ülkenin polisi vardır, jandarması vardır, ordusu vardır, adalet örgütü vardır" demeyecektir. Elle, taşla, sopa ve silahla; nesi varsa onunla kendi yapıtını koruyacaktır...
Mustafa Kemal ATATÜRK
Orada yakında bir Deniz var!
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerde nerde nerde nerdesin?
"Bu memlekette Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa, onlarda bizleriz."
(: |
 |
|
|
oguzhan14
Üye
    
Turkey
İleti 353 |
|
|
muratkor
Üye
    

İleti 11 |
İletim - 29/01/2006 : 15:09:07
|
arkadaşım eğer doom3 türünde istiyosan quake 4ü öneririm ve de fear ancak fps olsun diyorsan dünya nın en ii fpsi call of duty 2 veya 1 ikisied çok güzel oyunlardı bunları tavsiye ederim... |
 |
|
Konu  |
|
|
|
|