mj F.E.A.R dan biraz bahsetsen güzelse bende almayı düşünürüm.
F.E.A.R (First Encounter Assault and Recon)
ya şimdi benim anlatacağımdan sen bişey anlamazsın..ben oyun konusu değilde sadece grafik olarak inceledim..bir fabrikada bir askeri canlandırıyoruz.fabrika seri katil üreten bir yer..yani bir sürü görev var ve bunları korka korka yapıyoruz..ha birde ruh ikizimiz var biz hem korkutuyor..hem yardım ediyor hemde tuzaklara çekiyor..ilginç bir oyun..