AION - Tıkla oyna


Kullanıcı Adı:
şifre:
şifreyi Anımsa
şifrenizi mi unuttunuz?     ÜYE OL

 Tüm Forumlar
 FPS - TPS - Aksiyon - Macera - Dövüş Oyunları
 FPS - TPS - Aksiyon Oyunları Genel
 Lütfen tavsiyelerinizi esirgemeyin
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
Yazar Önceki Konu Konu Sonraki Konu
Sayfa: / 4

mustafasan
Üye

Turkey
İleti 17

İletim - 28/01/2006 :  14:43:00  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
çok teşekkürler arkadaşlar..
Sayfanın En Üstüne Git

muratkor
Üye



İleti 11

İletim - 30/01/2006 :  10:57:41  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
eğer ps2in varsa god of war ü şiddetle öneririm bir dergide %99 bir başka dergi ise 10/10 aldı...Eğer pc içinse Sniper Elite ve Call of Duty 2'yi öneririm.Eğer korku tarzından hoşlanıyorsan F.E.A.R'ı , Doom 3'ü ve de Quake 4'ü öneririm ii oyunlar....
Sayfanın En Üstüne Git

PRİNCE OF PERSİA
Üye

Turkey
İleti 16

İletim - 08/02/2006 :  11:44:57  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
istediğin türde fearı oneriyorum
Sayfanın En Üstüne Git

furuk
Üye



Turkey
İleti 31

İletim - 08/02/2006 :  18:38:55  Bilgileri Göster  furuk'in MSN Messenger adresini görmek için tıklayın  Alıntı yaparak Yanıtla
matrix online, matrix path of neo,en güzelide savaş türü call of dutty 2

aydemir
Sayfanın En Üstüne Git

bombula
Seçkin Üye



Bahamas
İleti 1191

İletim - 11/02/2006 :  04:12:31  Bilgileri Göster  Alıntı yaparak Yanıtla
Oyun konusunda makinanın durumu önemli.Eğer güçlü bir makinan yoksa FEAR doomIII hl2 sana zevk değil eziyet verir.
Benim sana tavsiyem;
-RTCW (wolfenstein) ile başla işe
-sonra medal of honor
-call of duty ile devam et.
-Mafia (kurtlar vadisi yaması ile daha güzel :)
-renegade bence güzel bir oyundu.
-hitman serisi.Benim en sevdiğim ikinci oyun serisidir.
-spl cell zordur ama zevkine varanın bırakabildiğini görmedim.
-Benim için efsane oyun olan ONİ ahh konoko ahh
-yok 3,5 atıyim dersen undying (daha iyisi yapılmadı.)
-metal gear solid serisi
-yok ben illa kasacam dersen rainbow six serisi (tam kabustur)
-kan içmek istersen blood rayne var bide kane var( oyunun adını hatırlıyamadım) soul reaver var var var var var var var var.......................................................

3 silahşörler ölmez.Vatan bölünmez
Sayfanın En Üstüne Git
Sayfa: / 4 Önceki Konu Konu Sonraki Konu  
Önceki Sayfa | Sonraki Sayfa
 Yeni Konu  Konuyu Yanıtla
 Yazıcı Dostu
Hızlı Geçiş:

0.04 Snitz Forums 2000