eğer ps2in varsa god of war ü şiddetle öneririm bir dergide %99 bir başka dergi ise 10/10 aldı...Eğer pc içinse Sniper Elite ve Call of Duty 2'yi öneririm.Eğer korku tarzından hoşlanıyorsan F.E.A.R'ı , Doom 3'ü ve de Quake 4'ü öneririm ii oyunlar....
Oyun konusunda makinanın durumu önemli.Eğer güçlü bir makinan yoksa FEAR doomIII hl2 sana zevk değil eziyet verir. Benim sana tavsiyem; -RTCW (wolfenstein) ile başla işe -sonra medal of honor -call of duty ile devam et. -Mafia (kurtlar vadisi yaması ile daha güzel :) -renegade bence güzel bir oyundu. -hitman serisi.Benim en sevdiğim ikinci oyun serisidir. -spl cell zordur ama zevkine varanın bırakabildiğini görmedim. -Benim için efsane oyun olan ONİ ahh konoko ahh -yok 3,5 atıyim dersen undying (daha iyisi yapılmadı.) -metal gear solid serisi -yok ben illa kasacam dersen rainbow six serisi (tam kabustur) -kan içmek istersen blood rayne var bide kane var( oyunun adını hatırlıyamadım) soul reaver var var var var var var var var.......................................................